Kontakt z personelem szpitala
Obchody i konsultacje lekarskie odbywają się dwa razy dziennie (rano i wieczorem) oraz dodatkowo w razie potrzeby. W trakcie obchodu masz możliwość wyjaśnienia wszystkich swoich wątpliwości. Możesz również w każdej chwili skontaktować się z lekarzem dyżurującym.
W każdym pokoju znajduje się sygnalizator systemu przywoływania, za pomocą którego możesz wezwać pielęgniarkę.
Wyżywienie
Podczas pobytu w szpitalu gwarantujemy Ci pełne wyżywienie. Uwzględniamy wszelkie zalecenia lekarskie dotyczące Twojej diety, a w miarę możliwości także Twoje preferencje żywieniowe wynikające z tradycji czy religii. Zapewniamy możliwość wyboru posiłków z menu. Godziny posiłków:
- śniadanie – 8.00
- obiad – 13.00
- kolacja – 18.00
Pacjenci przybywający na oddział po godz. 18.00 proszeni są o wcześniejsze poinformowanie Koordynatora o konieczności przygotowania dla nich kolacji.
W naszym szpitalu w godzinach 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku otwarta jest również restauracja Giovanni Sport, która zlokalizowana jest na 1. piętrze. Zapraszamy do niej zarówno Pacjentów, jak i osoby towarzyszące.
Na terenie Carolina Medical Center znajdują się także automaty z zimnymi i ciepłymi napojami oraz ze słodyczami.
Odwiedziny
Oddział szpitalny jest otwarty dla Twoich bliskich w godzinach 8.00 – 22.00. Osoby odwiedzające proszone są o pozostawienie odzieży wierzchniej w szatni zlokalizowanej na parterze. Do Twojej dyspozycji oraz osób odwiedzających jest bezpłatny parking.
Pobyt z dzieckiem w szpitalu
Aby umilić dziecku hospitalizację i zminimalizować dyskomfort wynikający z pobytu w szpitalu wskazana jest obecność rodzica lub innej bliskiej osoby. Osoba towarzysząca może pozostać z dzieckiem w tym samym pokoju, wykupując leżankę lub łóżko. Istnieje także możliwość zamówienia posiłków.
Wypis ze szpitala
Dokładamy wszelkich starań, abyś mógł opuścić szpital tak szybko, jak to jest możliwe. Dokładny termin wypisu uzgadniany jest indywidualnie w porozumieniu z lekarzem prowadzącym. W uzasadnionych przypadkach pobyt może zostać przedłużony.
Opuszczając szpital otrzymasz „Kartę informacyjną leczenia szpitalnego„, zawierającą najważniejsze dane dotyczące terapii, wskazania w zakresie dalszego leczenia, trybu życia i diety. Znajdziesz w niej także m.in. terminy wizyt kontrolnych i zmian opatrunków oraz zalecane leki. Dodatkowo możesz otrzymać np.: recepty, zwolnienie lekarskie (jeśli wymaga tego dany przypadek), skierowania na badania laboratoryjne i diagnostyczne oraz skierowanie na rehabilitację.
W celu otrzymania dokumentacji medycznej należy złożyć „Wniosek o wydanie dokumentacji medycznej”. Dokumentacja zostanie przygotowana do odbioru w ciągu 14 dni od złożenia wniosku.
Rehabilitacja na Oddziale Szpitalnym
Po operacji większość Pacjentów powinna odbyć rehabilitację, która przyspieszy powrót do sprawności. O terminie rozpoczęcia i intensywności zajęć z fizjoterapeutą decyduje lekarz prowadzący. Pierwsze spotkanie z fizjoterapeutą ma miejsce jeszcze podczas pobytu Pacjenta na oddziale szpitalnym.
W zajęciach z rehabilitacji po operacji można wziąć udział jedynie na podstawie skierowania. Dzięki indywidualnej terapii oraz współpracy ortopedów i fizjoterapeutów można zmniejszyć dolegliwości bólowe, przywrócić funkcje motoryczne oraz poprawić komfort życia.
Prawa Pacjenta
Dbamy o poszanowanie praw naszych Pacjentów. Prawa Pacjenta to spis zobowiązań personelu oraz administracji szpitala wobec Pacjenta.
Informacji o stanie zdrowia Pacjenta może udzielić jedynie lekarz. Informacje przekazywane są tylko Pacjentowi oraz osobom wskazanym przez Pacjenta. O stanie zdrowia dziecka informowani są jego rodzice/opiekunowie prawni.
Nie udzielamy telefonicznych oraz e-mailowych informacji o stanie zdrowia osób leczonych w Carolina Medical Center.
RZECZNIK PRAW PACJENTA – Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Możliwości kontaktu: